dag 1: fritidsintressen

Jag har tre stora fritids intressen och det är:

Hästar - Jag har ridit sen jag var 8år, har alltid älskat att vara i stallet, sitta upp på hästen, veta att den kan döda dig om den så vill de men den vill kämpa med sin ryttare och göra rätt, det är en magisk känsla. och mår man riktigt dåligt en dag och åker till stallet så kan man iten må bättre! det går inte o förklara, men ja storm trivs iaf i stallet, som fisken i vattnet! :)
Jag började rida när jag var 8år på ett stall utanför Mariefred (Ekelund)  där red jag i ca 2år, sen bytte jag till Västerkumla som ligger utanför Nykvarn, där har ja ridit i 9år :) och har inte planer på att sluta!
Jag tävlar på klubb tävlingar oxå, i hoppning! det är något ja älskar!
Har sökt medryttar häst oxå men har itne hittat den "perfekta" än, men just nu har ja iten tid heller, så la ner den biten.


Hundar - hundar har alltid varit en stor del av mig, sen ja kude prata har min munn gått i ett om hundar, har tjatat om egen hund sen jag var 3-4år. när ja var liten kunde jag alla hundar i mariefred, vad dem hetta, vilken ras, vad dem gillade, hahah hund nörden själv ;) men som sagt har alltid velat ha en egen hund, har varit ute o tränat med kompisars hundar men de är itne samma sak, så 4 februari 2012 hämtade jag hem min kille på 7månader<3 de hade tagit mig många åts tjat men tilllsut lyckades ja, så länge ja betalade honom själv, o de gjorde ja! så han e bara min<3

Fota - sålänge jag kan minas har ja haft en kamera i ena handen, tror jag var 8år när jag fick min första kamera, jag har alltid älskat att fota, det jag fotar är djur, människor sen ibland blir de natur bilder men itne ofta! då jag inte gillar naturen här jag bor, men åker ja bort till en fin natur så blir de lite natur bilder :) jag har två olika kameror jag använder, en liten (samsung st550) och en system kamera, är nöjd med båda! :)
Jag har en dröm att bli barn och djur fotograf (som fritids intresse) får se hur de blir med den drömen ^^

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0