dag 15: dit vill jag resa i framtiden

Oj... jag har många dröm resor! bl.a
Thailand  verkar så jävla nice där, fin natur, coola djur! ja de som lockar mig ;)


Ett annat ställe jag vill åka till är Afrika (ja vet att de är en värdsdel o inge land, men för mig kmr de alltid vara ett land xD) och åka på safari, se vilda lejon, zebror, elefanter o alla andra djur som bor där! :D


Australien är oxå ett ställe som lockar massor! dingo, kängeru, koala, ja massor med djur som bara bor där o ingen annanstans, vore de inte balt o se en kängeru när man är ute o går eller en kola björn i ett träd? eller kanske en flock dingos?


Mitt sista dröm resemål är till indiens djungel och se en livs levande TIGER! fyfan va balt det skulle vara!
har alltid älskat tigrar, och få se en LIVE skulle ju vara en dröm som går i uppfyllelse!


Japp så är det, i länderna jag vill så är det djuren som lockar mig! vist e de alltid kul och se vissa se värdheter oxå, men främst av allt är det djuren jag vill se! :D

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0