dag 5: mitt dröm jobb

Sen ja var liten har ja alltid velat bli vetrinär, då ja tyckte doktor va något coolt sen älska ja djur, så ja la ihop de ;)
men sen insåg ja efter många år, att ja är för djurkär, kommer någon in med ett djur som går o rädda men dem inte ha ekonomin o väljer att låta de somna in, de skulle ja aldrig göra! o låta ett djur somna in vöer huvud taget skulle ja inte klara av (a) se hur ledsen familjen blir för deras älskade familjemedlem lämnar dem :(
nä de skulle ja inte klara av (a)

Så när ja la vetrinär jobbet på hyllan, så bestämde ja mig för hundöfrare ville ja bli! hellst inom tullen, väg tull!
sen vart ja osäker, kasnek hundförare inom militären, de vora oxå nice! men ja vill inte åka utomlands o riskera mitt liv, hade ja inte haft en familj o komma hem till hade ja utan tvekan tagit de jobbet! men nu har ja en familj, kan inte riskera att dö på andra sidan jorden då.
Men när ja började gymnasiumet o så va ja säker på att hund skulle ja jobba med, som hundöfrare! men nu 3år senare så vet ja inte, för innan ja valde gymnasium så tänkte ja gå barn och fritid först o jobba med barn från 0 - 5år, nu är ja inne på de spåret igen, att kanske söka vidare och jobba med barn ist för hundar.


Denna hund är saknad till max :( jag och Eila<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0