Dålig fantasi ;)

Har så dålig fantasi för tillfället, så lägger upp en lista, så nya läsare kan lära käna mig bättre :) o ni som följt min blogg ett tag få uppdatering ;)

dag 1: fritidsintressen
dag 1: fritidsintressen
dag 2: husdjur
dag 3: längtar efter
dag 4: fobier
dag 5: mitt dröm jobb
dag 6: min favoritmat
dag 7: det jag gillar mest
dag 8: favorit färg
dag 9: dom som betyder mest för mig
dag 10: det här glömmer jag aldrig
dag 11: det här får mig att börja gråta
dag 12: det här mår jag bra av
dag 13: det värsta jag vet
dag 14: det bästa jag vet
dag 15: dit vill jag resa i framtiden
dag 16: min första flygresa
dag 17: mina idoler
dag 18: favorit tv pogram
dag 19: det stället jag älskar mest
dag 20: barndomsminne
dag 21: bästa tidsfördrivet
dag 22: klädstil
dag 23: där jag föddes
dag 24: bästa sommarminndag 1: fritidsintressen
dag 2: husdjur
dag 3: längtar efter
dag 4: fobier
dag 5: mitt dröm jobb
dag 6: min favoritmat
dag 7: det jag gillar mest
dag 8: favorit färg
dag 9: dom som betyder mest för mig
dag 10: det här glömmer jag aldrig
dag 11: det här får mig att börja gråta
dag 12: det här mår jag bra av
dag 13: det värsta jag vet
dag 14: det bästa jag vet
dag 15: dit vill jag resa i framtiden
dag 16: min första flygresa
dag 17: mina idoler
dag 18: favorit tv pogram
dag 19: det stället jag älskar mest
dag 20: barndomsminne
dag 21: bästa tidsfördrivet
dag 22: klädstil
dag 23: där jag föddes
dag 24: bästa sommarminne

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0