efter att tänkt lite så har ja bestämt mig för...

...Att det inte blir någon tatuering nu under våren (pengar brist!) så förhoppningsvis får ja ett sommar jobb o tatuerar mig i slutet av sommaren/tidig höst ist :D blri nog aven en precing oxå ;)
Sen ska nog den 3e komma under våren 2013 ;P
Den nya ja tänkt på kmr vara:
Mina älskade bröder, ni är och förblir mitt allt - Svenska
My beloved brethren, is now and will always be my everything - Engelska
Mi frater amate omnia mea es et semper ers - Latin
Kärleken till mina bröder är evig - Svenska
The lve of my brothers is eternal - Engelsk
Amor erga fratrem meun aeternus est - Latin

1a o den enda tatureingen ja har, än sålänge ;)
här e den nygjord sen kanske 3h tillbaka ^^

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0