Saknar dig mitt hjärta<3

Vissa dagar känns bara så jävla tunga, o en sån dag är det idag :(
jag saknar dig, de jobbigaste är att de starkaste minnet jag har från dig är när du ligger i min famn o ja måste säga hejdå för evigt :'(
ja önska du vore här gumman, ja älsakr dig! du beryder mer än någon kommer kunna förstå, kunna tänka sig...
att se en bild på dig värmer i hella mig för ja vet hur lycklig ja var när den bilden togs, sen kommer saknaden o ögonen fylls med 1000 tårar som bara vill ut :'( </3
Idag har ja varit utan dig 1år 7månader 13dagar, 19månader o 13dagar, 563 dagar...
"Såren läker med tiden", tycker de bara blir värre med tiden :(

23 oktboer 2002 - 29 augusti 2010 saknar dig! vila i frid älskling<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0