Ska ja, elr ska ja inte? de e frågan...

Nu har ja mkt känner ja, nu har man blivit övertalad att ja kanske ska ställa Olle den 1maj!
ja förstår inte egentligen vad ja dragit in mig i, första gången, o den e lågnt borta hemmifrån!
o där ska ja stå, göra bort mig inför ja vet inte hur många människor, vänner, olles släktingar, gud va gör ja xD
Ja lär ångra mig när ja väl står där, när det redan är försent O.o
jag är ingen utställnings människa egentligen, men vill endå ställa honom, elr helst vill ja stå på sidan o se någon annan springa runt med min hund som lär göra bort den som springer med honom ;)

För när vi tränade sist, funkade de bra i ringen när vi sprang (emellan åt drog han till den frmaför, händer de på utsällnings dagen krm ja dö), när vi vänta o få springa tre kanten så kunde han itne stå still som han skulle, utan vände o vred sig (a), o när ja skulle ställa upp honom, ville han inte stå riktigt som han skule, gud va ja kmr skäma ut mig om han gör allt detta på själva utsällnings dagen!
PUST nu fick ja ur mig allt ja behövde få ur mig (a) 


Min finna kille<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0