Lördag den 14 från otursdag till turdag? :D

Min otursdag vart min tur dag :D

Idag vaknar ja o de e snö = SÖG SÖNDER!!!!
Pappa o ja åkte till ÖB o Karssons ja fick hem: en låda o ha olles saker i, ritriever koppel, tuggben, bajspåsar (y) sen nya däck o slang till min cykel :)

Vädret vart toppen! jag och olle tog vår första cykel tur! och ja lever ;) gick med andra ord bra! :D nöjd över killen<3
När vi kom tillbaka, tränade vi freestyle (gick bra) träna lydnad (gick jätte bra!) mkt nöjd över honom<3
Sen la han sig på altanen med pappa o vilade :) o sen kom ja oxå ut o satt o va social med pappa o grannen :)
sen kom mina storebröder med deras tjejer och Svea var med :D men hon löpte så dem fick inte hälsa, för hon var tydligen i höglöpet -.- aja olle o svea får leka en annan gång :) ja fick iaf mysa med min älsklings tjej<3
Sen så e de bestämt, 27 åker ja till MARTIN och LEO!!! :D och stannar till 1maj (y)
skita najs :D
så ja har haft en riktigt bra dag idag (y)


Olle med sitt tuggben och hans låda :D


Jag och min älskade tjej Svea<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0