Vrf skulle de vara finnt väder idag för :O

Jag och olle låg o myste i sängen till 10 sen gick vi upp, Olle vart lycklig som fan då altandörren var öppen så han sprang ut, o vart glad för där satt simon :D så ja tog ut olles frukost o min så vi satt o åt fruksot ute, myspys<3
sen när vi ätit så fixade ja mig lite, sen gick ja o olle ut o gick, när vi kom tillbaka så hämtade ja kameran, stativet, godis, klickern, aportbocken! allt som behövs för ett tränings pass ;)

så ja började med att träna på vårat freestyle nr! måste utveckla de men vet inte hur :(
sen tränade vi aport, gick rätt bra! han stack en gång, o sen la han sig en gång oxå, men annars gick de bra :)
började träna in bakom, de gick oxå bra! han va på hugget idag min lilla kille ;)

men vädret förstörde mina planer! hade tänkte o plugga idag...
aja ska se om ja kan få lite plugg gjort nu :) o efter de tänkte ja fixa de ja filmade när vi tränade :)
imorgon någon gång på dagen åker ja till sthlm och kommer hem på lördagen, så lillebror ska vara hundvakt :) tur att ja har dem bästa bröderna som vill passa mitt charmtroll! o känns tryggt o lämna honom hos dem oxå då ja vet hur bra han har de<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0