Fick tag i veterinären efter mkt om o men!

Allso seriöst, alla i hela åker verkar ha ringt in till veterinären idag xD
men efter 3 gången ja ringde in o fått vänta 10min varje gång (hhaa dåligt tålamod så gav upp efter 10min)
aja fick tag i dem iaf, o fick svar på vad de kostade, så nu ska ja bara prata med mamma om hon vill betala kastreringen eller inte (a)!
 
Sen ska ja kolla vidare på vad man ska vara medlem någonstans o vad de kostar till utställningen i decmeber i Älvsjö! sen blir de att anmäla sig ditt, ojoj ja kommer göra bort mig xD O.o
aja en upplevelse ja itne lär få uppleva igen, men men!
Han ska ställas iaf o efter de blir min pöjk troligen kastrerad. allt hänger på om mamma vill betala eller inte. vill hon inte betala så kommer han få vänta något år till, för ja inte har pengarna :(
Men enligt dem i åker kunde man kastrera en han hund när som efter halvåret, så har ingen broska, mer än att de ska bli bättre för han o mig om han bli kastrerad :) (eller förhoppningsvis blir det bättre)
 
Nu ska ja gå o träna lite med Olle sen filma oss! så filmen med våra 2 nta trix kommer :)
eller 1 helt nytt, sen ett som han lärt sig utan hjälp nu! min duktiga prins<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0