Hittat våran sport!

Har alltid tyckte extra mkt om agility och freestyle, freestyle har vi kommit en bit på väg men fastnat, men ska ta upp de igen :-) men agilityn har vi bara tränat lite då och då, två gång på riktigt (under sommaren) då lyssnade han inte så bra :/ men idag på kursen var han super<3 de var 6 andra hundar, ja hade Olle LÖS och han lyssnade på mig super bra och kollade vart ska ja nu? När vi vilade tyckte han de va döden själv ;-) sen på slutet så gick vi ut dem som ville igen, sen var de bara jag och olle kvar då tränade vi lite kontaktfält, slalom (han kan 4a portar utan hjälp), sen lite styrning på hinderna :-D han gjorde de utan problem! Styrde ja på ett hinder tog han de, min duktiga kille är så stolt över dig<3 sen har han världens fart oxå så de e bra :-D ska troligen ditt torsdag kväll och träna lite då en av ledarna skulle ditt och tyckte ja kunde komma oxå då ja och Olle kommit så långt som vi har :-d så kanske fått en tränings kompis (Y) en sport både ja o Olle älskar, en dag ska vi även tävla men de får ta sin tid, kanske i vår beror på vart vi är i träningen ^^ min kille förvånar mig varje dag<3 dessa stunder gör att ja orkar kämpa när vi har våra motgångar, jag och Olle är ett team som kmr bli starkare än många andra, men svagare än få! Vi kämpar varje dag, de gör oss starka, ja älskar dig mitt moster<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0