Ja har de bättre än många! :)

Minuter,timmar,dagar o år går. Jag måste börja se vad ja har och inte de ja inte har, jag har en familj som älskar mig för den jag är, jag har få vänner men dem jag har finns alltid där för mig, jag har 2 fina djur, en katt som är den finaste som existerar, sen har ja en hund, men han är allt utan en hund för mig, han är min bästa vän, min partner, killen för mig<3 vafan ska ja klaga på livet för? Jag har haft de jobbigare men idag går livet bra, ja mår bättre än ja gjort på länge, ja måste se de ja har istället för de ja inte har. Nu är jag iaf på väg upp till sthlm för att träffa min storebror, ska ja vasa ärlig tror ja vi aldrig träffar själva. Så ska bli kul :-D vad vi ska göra får ni veta ikväll ;-)

Komentarer
Postat av: Jennifer

SV Här finns den: http://www.eskilstunahundcenter.se/webbutik.htm?gclid=CLT8vrvNgrICFSh2cAodMQkAow

Annars är det bara att googla och se vart den finns. ;)

2012-08-25 @ 12:50:17
URL: http://schafertassar.weebly.com

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0