Livet kan inte alltid vara perfekt

Vill bara försvinna för en stund, hitta ljuset igen. Att låta tårarna vinna är inte rätt... Ja måste vasa stark, får inte falla, måste stå stadigt kvar på jorden, ramlar ja, är allt kört, har inte orken att ta mig upp, måste stå kvar. Måste försöka se ljuset igen, snart är det tisdag igen de betyder agility :-D hoppas de går lika bra denna gång ^^ sen har ja även anmält mig till "vinter agility" :-) så man håller igång under vintern oxå (Y) de ser ja fram emot. Ska även försöka komma iväg på torsdag och köra lite agility på morgonen sen åka vidare o bada med Olle :-D lite roligt händer i mitt liv. Sen på lördag ska jag och min äldsta bror träffas i stan, ni får se då vad ja ska göra ;-) sen första helgen i september händer de nog inget, sen helgen efter de fyller jag 19 ^-^

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0