Min helg har varit super duper<3

Fredag: Gjorde ja inte så mkt, tog en fika med en kompis efter skolan sen körde han mig hem, så vart mest bara chill dag ^^
 
Lördag: Körde mamma mig till södertälje hamn där ja tog pendel tåget upp till sthlm där ja mötte upp min äldsta bror<3! tror aldrig han o ja har hittat på något, så de va trevligt :)
Vi åkte till en percing studio där JAG percade naveln! ja tyckte inte de gjorde speciellt ont, de kändes men de gjorde inte ont, men ondare än att tatuera sig enligt mig ^^
Efter de gick vi o fikade, sen åkte vi till tumba (där han bor) så busade ja med hans kattunge Mantin :') i väntan på att min näst äldsta bror o hans tjej skulle hämta oss så åkte vi o handlade fika, sen vidare hem till Mariefred där vi fikade o firade min lillebror :P
Sedan tog vi med oss Olle o åkte till min näst äldsta bror (alla syskon, hans tjej o Olle) o där åt vi taco o hade de mysigt, sen på kvällen åkte ja o olle hem till Mariefred :)

Dålig bild men en bild på percingen!
 
Söndag: Regnet öste ner, men de stoppade inte mig för att packa väskan o åka till sthlm o träffa finna människor o hundar o kröa agility. Vi mötes upp i bandhagen där vi tog T banan vidare, sen fick vi skjus till BK där vi tränade. Själv körde ja bara 1 gång då Olle tramsade så orkade inte... så ja fotade mest, haha de ja brukar göra xD
men ja hade SUPER kul för det! de ösregnade, åskade men min prins satt vid staketet där ja knytit fast honom för det o sa inte ett ljud! duktig kille<3
Alla hundar skötte sig super bra :) Efter alla åkt hem till sig, så åkte ja hem till Felicia så lämnade vi Tyson o gick till en hundrastgård där Ice och Olle fick busa! dem hade kul, synd bara att olle vart lite för dominant :/
men men... dem hade kul när de väl var leek :D

När vi kom  hem va kl runt 21, båda två va helt döda. ja somnade runt 23, ja missade även skolan idag pga ja stängt av larmet i sömnen så vaknade 20min efter min buss hade gått -.- aja ja pluggade hemma :)
Sen träffade ja även en barndomskompis (vi har känd varandra sen vi var 3 - 4år) o vi ahr itne träffas på 1ÅR(!!!)
så vi trevligt o träffa henne, lär inte se henne på 1år igen då hon drar till FRANKRIKE i 1år på måndag :)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0