Min hund han kan allt....

Idag tränade ja med olle, gick både super och skit....

Börjar med de bästa först då :D
Tränade famnen som vi tränat 1gång innan (allso detta var andra gången) o började med att sitta på en stol o säga famnen då hoppar han upp, sen ställde ja mig mot en vägg hukade lite o sa famnen, då fick ja locka lite men han hoppade upp :D tvekade några gånger o testade om de va okje med bara framtassarna, men han gjorde de några gånger, så vi slutade när de gick som bäst :D min duktiga skit hund<3
filmade oxå :D men tror ni min kamera va på min sida? nej -.- filmerna vart suddiga... vet inte vrf :(
men hoppas min kamera älskar mig lite mer imorgon o tänkte filma mig o Olle ;P så hoppas en film kommer upp imorogn iaf! :)

Sen en annan rolig sak är, alla som kännt olle sen han kom till mig vet att när han fått en leksak vill han ABSOLUT inte komma tillbaka med den... o gud va ja kämpat kämpat o kämpat med detta, men 0 framsteg :(
men idag klicka de till i min valps huvud! ja la hans nya favo boll (en stor tennisboll som piper av märket kong) framför honom o sa hämta, han hämta den *klick* godis, så gjorde vi några gånger! sen börja vi leka o ja rulla iväg den, o han hämtade den, busade lite på vägen tillbaka men han gav den till mig i handen! gud va chokad ja va! men han gjorde de<3 o han gjorde de flera flera flera gånger<3 då fick ja den lysande idéen att gå ut...

de mindre roliga kommer nu... ja lägger bollen en bitt bort o säger åt olle o hämta den han sprang fort till bollen o lika fort förbi mig -.- han hade inte några planer på att ge mig bollen! han tramsade o hade sig, tillsut fick aj tag i honom o bollen då fick han gå in... att han alltid ska tramsa så fort vi kommer ut -.-

såklart de ska dampa så får inte upp vidion heller...
---->http://www.youtube.com/watch?v=9cj8inX0Msk&feature=g-upl<---- där har ni en rolig vidio på olle :D



Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0