Min hund, Min Olle, han kan som vilken hund som helst :D

Kan börja med de mindre posetiva...

När ja va ute innan maten idag gick vi en runda ner på stan, då kommer de fram en kille i 4a års åldern o drar upp en pistol i nosen på olle! sen tänkte klappa, han han inte klappa fören ja röt åt honom! för så gör man inte...
då gick han till sin mamma o hans mamma sa INGET! -.-
aja ja ahr världens bästa hund för han brydde sig inte, endå om ja önskat han hade morrat skällt ja gjort något! men men :P

Till de roliga biten, efter maten tog ja lång linnan o gick ut, hade honom "lös" o han lyssnade super! :D
när ja va före hoonm o roppade kom han :') när han va före o ja sa stanna så stannade han<3 hadde tyvärr inge godis med mig då han inte ska äta sånt nu när han e dålig i magen.
Sen på denna promenad mötte vi även en cyklist (han cyklade en lite bitt bort) o olle kollade bara sen följde han med mig, tills han såg vattnet, då va de intressant xD så fick ta tag i linan, o så följde han med mig ^^
sen såg han även ett gäng som joggade, han tittade bara på dem o ja sa kom olle så går vi o han följde mig utan att tveka :'D min kille börjar bli duktig! snart vågar ja ha dig helt lös igen, mitt älskade monster<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0