Min prinsessa ja saknar dig :(

En vän som dig exsiterar inte, Olle ligger vid min sida nu, han känner på sig att ja inte mår bra, men de hjälper inte de e DIG ja vill ha....
2 långa jobbiga år utan dig har gått, o ja kan inte glömma dig, du fanns när ja inte villa leva, du fanns när ja lyckas gå vidare, ja lyckades pga DIG, ja är den ja e idag pga dig!
Jag har älskat dig från första stund o älskar dig än idag. Du tog ditt sista andetag 20 augusti 2010 11.49
men de betyde inte att du lämnade mig, du lämnade din fina kropp, o din själ flög vidare o har vakat över mig sen dess<3
 
Ja önska du kunnde finnas hos mig för evigt, men du vart gamal, du vart 7år o 10månader.
att ha sätt din livs glädje så många år, sen den dagen ser ja dig liggande framför mig, ja står med valet att låta dig få smärtstillande eller låta dig somna in, titta ner på dig, din livs glädje i blicken är borta, du orkade inte längre, du fick somna in i mitt knä, de kommer ja aldrig glöma...<3
tror ja ALDRIG gråtit så mkt som ja grät den dagen, min älskade ängel ja älskar dig<3 o de kommer ja aldrig sluta göra, du finns alltid i mitt hjärta<3
 
Min fina tjej i gräset där hon älskade o vara<3


Sista bilden på henne i livet....
 
Bara kroppen fanns kvar, själen hade vandrat vidare :(

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0