Nu är de bestämt till 99%!

Ja har funderat på detta länge nu, o inte bara för MIN skull utan för OLLES skull oxå, att han ska få bli kastrerad innan han blir 1.5år, o hoppas han blir bättre!

Jag funderar på att ställaut honom på stora sthlm i december och de blir hans första oficiella utställning smat hans sista utställning, för efter de ska han kastreras.
 
Jag hade planer på att avla på honom, han e fin, han har bra psyke, men när de kommer till tikar (oavsätt dem löper elr inte) så är han för mkt, o de kommer inte gå när vi ska börja tävla, de förstör redan våran träning, så jag har bestämt mig för olles och min skull ska han kastreras, förhoppningsvis blir han bättre och då slipper de bli bårk varje tränings tillfälle osv, ja tror både ja o olle kommer gynas av detta beslut :)!
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0