Snart helg :-d

...men inte riktigt än. Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, o de e typ om 40min :/ sen efter den lektionen har jag 2h håltimma -.- jätte kul! Aja sen e de iaf helg :-D då ska ja gå till en kompis och vara med henne tills lördag, runt 12 på lördag åker jag hem, packar om väskan åker vidare och ska fira en kompis från gymnasiet som blev 20 nu i veckan :-D sen någon gång under söndagen kommer jag hem och fixar mig lite, sen vidare till Strängnäs igen för att träffa en barndoms kompis ja inte träffat på typ 1år :-O Hon ska iaf flytta till Frankrike så ska träffa henne en sista gång :-) min helg! Full med olika saker, här o där, kul lär de iaf bli :-D tråkiga är att ja kmr sakna Olle :-( <3

Komentarer
Postat av: Felicia Aulén

oj har du redan börjat ? :o

2012-08-17 @ 10:56:34
URL: http://feleriaul.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2012-08-17 @ 11:50:15
URL: http://cecilianordstroms.blogg.se/

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0