Vet inte om ja ska skratta elr gråta....



LT är ju fan dumma i huvudet, dem ändrar busstiderna för de skulle bli BÄTTRE, men vafan är detta bra någonstans:
Måndagar är ja i skolan 3h innan ja börjar, bussen hem går 1h efter ja slutat

Tisdagar är den enda BRA dagen, då är ja där 20min innan ja börjar, och bussen hem går 25min efter ja slutat


Onsdagar:
1.5h innan ja börjar, och bussen hem går precis när ja slutar så måste gå kanske 5min innan o de får hon acceptera!

Fredagar: ca 1.5h timma innan ja börjar, och bussen hem går går 1h efter ja slutat....

Samt har ja KURS på tisdags kvällar, o den börjar 19.00 o nu är ja där 18.25 (innan va ja där 18.30 inga problem för mig igentligen för de va direkt buss, nu är de världens omväg!)

MARIEFRED BUSSTATION
17:20 - 17:32

LÄGGESTA STATION
17:40 - 17:50

ÅKERS STYCKEBRUK FOLKETS HUS
18:12 - 18:25

MALMBY

Sen hem får man tydligen inte ta sig heller om man inte har körkort -.-
Bussen hem går 20.59 o bussen efter de gick 04.30 (men hallå!!!!), kursen slutar 21.00.... så ibland måste ja typ missa 10 - 15 från kursen om inte mamma/pappa kan hämta mig :(


Till LT!
Snälla rara ändra era busstider, annars lär ni aldrig bli av med mig!
o ja e inte rolig när ja bli förbannad!
puss o kram skum banan....

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0