1år 5månader 21dagar

Efter en lång o jobbig tid utan dig vid min sida så har ja nu lyckas se lite ljus i de mörka, att orka gå upp på morgonen o se solen gå upp o vid min sida har ja nu min älskade tollare Olle på 7månader<3 han har nu funnits med mig i 2v o de känns som han  alltid varit med mig<3 livet känns så självklart med honom!
Att vakna upp tidigt en vardag han ligger där en bit bort o sover så sött, o följer lite motviligt men gärna med mig upp för o ha ett öga på mig, sen en helg vakna upp av att två svarta vakra ögon tittar rakt in i mina o så får man en godmorgon puss<3 kan man bli mer än lycklig? allt känns så underbart med honom, o veta att han är min, bara min<3

Jag älskar dig Olle, vad som än händer så kommer du alltid att gå i första hand, ja kan svälta, ja kan gör allt för du ska ha mat för dagen, ja kan göra exakt allt för du ska få värme o kärlek, ja kan ofra allt för dig min prins<3

Min stora kärlek i livet<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0