3 saker jag ångrar här i livet som inte går att göra något åt...!

Att jag sket i grundskolan - Hade ja söttit grundskolan så hade ja fått bättre betyg, och kunna kommit in på en annan skola
att jag sökte till den skola ja gjorde - Skolan som ja går i trivs ja inte på
att ja har skitit i gymnasiet o har ingen chans i världen o plugga i kap de sista halvåret nu - Hade ja kämpat på dessa 3år hade ja slupit komvux nu i höst!



Att jag inte gick till en bättre vetrinär med Blomman - Hade ja gjort de hade hon fått somna in tidigare, men hon hade inte fått lida i onödan<3 *hatar fan vetrinärer som inte kan sitt jobb*



Att ja låtit alla kasta skit på mig - Jag är en stark person, men när alla började kasta skit på mig så kom ja ner på botten, men se de ljua i de mörka ja hade aldrig varit den jag är idag om inte det hade hänt.




Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0