Älskar dig redan Olle<3

Ja mådde inte så bra igår (psykist) men när ja la mig somnade ja direkt (fan va skönt!!!) sen vakna ja stacks innan 9 gick upp typ 10i o nu har ja ätit lite o ska snart fixa mig :) o väntar på uppfödaren ska ringa! för när hon har ringt bär de av mot ÖREBRO där vi ska mötas :D
De känns så overkligt, är det min hund? ja kan inte riktigt ta in den biten, o värsta av allt kmr ja få behålla honom? elr kmr någon idiot ta honom ifrån mig precis när ja älskar honom som mest? ja... många frågor men inga svar...

Men allt löser sig förr elr senare, o ja vet någonstans att han e min, ingen kmr ta honom ifrån mig, men de finns fortfarande oron...

Men men nu ska ja fixa de sista sen hoppas att hon ringer! :D
Bild bomb kmr senare under kvällen ;)


Hoppas du vakar över mig o alla andra på jorden som höll dig kär<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0