älskling ja tackar dig för du fortfarande vakar över mig<3

Idag på kvälls rundan så åker en kille förbi mig (O JA HATAR DE) o såklart kör han sakta... o sen kör han en bit, stannar, kör runt, o nästan stannar igen... ja får bara massa tankar i huvudet vad som kan hända (ja vet uppjagar mig sj i onödan!!!) så ja tog med mig min "vakt hund" o gick på lite, o sen såg ja inte honom längre *pustar ut* går i normal takt :) o sen går ja förbi lekplatsen som ligger en bit hemmifrån kanske 10min max 15. o där ca 4 - 5m ifrån mig står 4 FULLVUXNA VILDSVIN!!!!! ja får panik, bara drar undan olle till andra sidan (tur att de inte kom en bil xD) o ja står där i chok/panik, o då kmr en gamal lärare (som inte känner igen mig xD) o fråga va de var, då berätta ja så vi stod där en stund men ja såg ju när iaf 3 - 4 sprang in i skogen så ja hoppades på att de bara va dem så ja tar olle kort o halv springer förbi o går fort hem, o det var ca 1.5h sen nu o ja e fortfarande skakis o mår dåligt :O
Vad hade hänt om dem såg olle som ett hot? vad hade hänt om dem gått till attack? dem hade ju kunna dödat oss båda... fyfan!!! tack min ängel att du fanns o vakade över oss så vi slapp skräken att vildsvinen gick till attack<3


Min ängel<3

 

Nu blir det sista rundan med olle, o den brukar vi ta förbi den platsen där vildsvinen var på o de kan ja säga DET BLIR DET INTE!!!!! särskilt när ja fortfarande e rädd :(
fan detta förstörde hella min kväll/natt.... :'(
aja ska mysa massor med min kille som betyder allt för mig<3 *bilder från dagen kommer när ja kommer in*


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0