Beröm, glädje, skrik, irretation, ja de va våra promenader idag!

Morgon promenaden va han lös på nästan hella, o han lyssnade hyfsat :D men helt plötsligt stänger hunden av öronen -.- o ja gömmer mig, o de tar fan 100år innan han reagerar att ja e borta O.o!
men då letar han o då får han massa beröm när han hitta mig<3 men den blir det samma visa igen direkt! -.-
efter lite tjaffs o lockande (som endå inte funckade...) men vist han var ju nära hella tiden, men han lyssnade inte...! O.o

Sen vid 14 - 15 någon gång gick vi ut igen, gick upp i skogen så fick han springa o leka lita, men mest leta harskit stod på olles schema -.-! o ja gömde mig men han reagera bara 1gång att ja försvann.... O.o
efter en stund kopplar ja honom så går ja därifrån, så får olle syn på en annan hund, men då lockar ja honom med bollen så han går nästan fot o kollar på mig när vi går förbi :'''D sen fick dem hälsa för dem skulle åt samma håll som oss ;) duktig kille<3

Sen gick vi ut på en åker o då kopplar ja loss honom o så leker vi med bollen där, o han lyssnade jätte bra ett tag sen känner han väl vitring på vildsvinen O.o så han sticker! ja står o skriker mig hes o han tittar inte enns åt mitt håll! då tappa ja tålamodet o bara nej ja skiter i honom o går, vart så sur! sen bara kom hem springande, min djävulshund gjorde mig glad :D<3

Så får olle syn på en människa o han bryr sig inte :') kommer en bil ja säger stanna (han hoppa visligen till för ja råkade skrämma hoonm (a)) men han stannade iaf ;) sen kommer vi upp på vår väg då e grannen påväg ut med sin schfer blandning (som inte gillar andra hundar) så säger ja bara stanna med lugn ton o han stannade så ja fick koppla honom, o han gick jätte bra brevid mig, drog lite men då sa ja till honom så gick  han finnt brevid mig igen :')


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0