Fyfan vilken dag! -.-'

Morgonen började mysigt då Olle hoppar upp så ligger vi o myser 20min innan vi går upp<3
sen packar ja väskan o fixar, precis innan ja ska gå kommer mamma med olles lunch och halva min, kul om man hade glömt det O.o aja sen går ja till bussen o kom iväg försent igen... men de gick bra endå ;)
o väl på bussen så finns det en vit hedehund tik som olle ville flirta med ;) men de ville inte hans matte -.-'
så han drog o slet o kunde inte slapna av O.o men efter mkt slit så lyckades ja få honom o lägga sig ner *pusta ut*, men mellan mariefred och stallarholmen så var det ren is! så bussen åker sidleds, tur att de inte kom en annan bil ;O men de va jävligt obehagligt iaf :S men vi lyckades ta oss till stallarhomen där han stod 30min o vänta på saltbilen som aldrig kom -.- (fick reda nu på kvällen att den hade vänt halv vägs så den kom aldrig fram!) så vi åkte vidare o han släpte av alla vid VC i stängnäs... o därifrån till praktiken tar det 40min o gå, så ja vart ca 1h sen idag :/ aja men kom fram, med ett humör som inte var på topp O.o!

vart 1h promenad med hundarna sen, lunch, fixade lite hit o dit, sen eftermidagspromenaden, sen fickade vi, sen vet ja inte vad tiden tog vägen för kl vart 15.45 o då fick ja brotom o packa o springa till bussen *att ja aldrig kan gå i tid* O.o
men läste mina omdömen för prakriken idag (y) de va jävligt kul o läsa iaf!!! :D synd att de e sista veckan :(
jag o olle kmr sakna o gå dit :(

Olle och Satí :) (nej min hund kan inte vara still många sekundrar)

Väl hemma tog vi det lugnt o så, sen på kvällspromenaden så började han halta :'(
men de var bara ibland :/ hoppas de går över fort!! :)

Jag har ju alltid varit emot utställning (har mina anledningar vrf, o ja står för dem fortfarande)
o ja skulle ju aldrig ställa en hund osv osv, mennu ska ja nog ställa Olle ;)
sa ju om 1år! men då fick ja frågan vrf ja inte ställer honom som unghund nu? så blir nog o ställa honom som unghund :) han e ju finnast<3 se om dommarna håller med mig elr inte ;)
men 1maj ska ja på en på slkk, men där ska ja bara titta o inte ställa :) så får se om ja hittar någon annan, kan väl kanske vara roligt, elr så blir det den värsta dagen i hella mitt liv ;O vad som hellst kan ju hända (a)
Olle kanske biter av honom/henne näsan ;O man vet ju inte (a)


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0