Ge mig lördag!<3 :D

Denna dag har gått jätte fort!

Morgon promenaden vart runt 10, kom tillbaka 11.30, hundarna fick lunch, vi åt lunch, sen kl 14 vart de nästa promenad, då jag o en till var inne o städade, sen var hundarna ute i rast gården, sen när dem kom in drack vi lite te o sancka, sen var de dags o gå mot bussen! men dagen var kul iaf!

o nu när alla nästan vet om de kan ja berätta de här oxå, hade tänkt hålla de hemligt för alla tills ja hämtade honom ;) men ja o min käfft har svårt för de :$ ;)
Men iaf på lördag hämtar jag hem en Nova scotia duck tolling retriever kille på 7månader!<3
så ska bli helt underbart o få hem honom<3 o på måndag ska han troligen med till min prakik, så känns jätte bra! :D
så nu länktar ja bara till lördag då ja har honom brevid mig, då e de han o ja för alltid<3

Annars idag har jag duschat, ätit, städad, chillat!
ska snart ringa hans uppfödare (för sjuttioelfte gången xD) för o kolla hur vetrinär besiktningen gick och lite andra saker :) kan fortfarande inte riktigt förstå att han kmr komma hem till MIG o vara BARA MIN!<3


Grynet<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0