Godnatt!

Underdagen pluggade ja (vart inte klar med de ja ville endå... men men blir o ta de på torsdag!)

Sen under kvällen så fixade pappa mitt vitrinskåp vi köte på IKEA, så ja tillbringade min kväll o lassa in filmerna (o ja har fan inte nåra xD) sen tog ja en promenad med olle sen forsatte ja plocka på rummet så nu ser de finnt ut ;)

Bordet ja köpte på Ikea (y) sen en gäspande olle i hörnet<3


Vitrinskåpet med filmerna!


Favoplatsen<3


Ramen som ska upp på väggen imorgon!

 

Nu säger jag och Olle godnatt, imorgon ska Olle o ja vara borta från varandra en hel dag :(
Då ja åkte till sthlm kl 12 och kommer hem 20 ;O haha tror ja kommer sakna honom mer än han kommer sakna mig ;)


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0