hundar som finns i hjärtat<3

 

Schäfer/Labrador retriever/björnhund/collie - Ronja var en underbar hund som idag är på andra sidan<3
Golden retriever - Smokey en jätte fin o mysig kille som bor i göteborg o njuter av livet<3
Bearder collie - Grynet är en fin tjej som alltid blir lika glad när vi träffas<3 älskade vove :')
Staffordshire bullterrier - Svea som bor i sthlm hos min bror, hon är min prinsessa som är saknad varige dag!
LH tax- lilla Astrid som blir 4år iår :) en jätte fin tjej som älskar mys<3
Cane corso - BellaBus, en hund som ja tänker på ofta! en hund ja saknar något otroligt jävla mkt :( jag älskar denna hund som min egen, hon är speciell, vi hade (har) ett speciellt band<3 hon blir alltid glad när vi träffas, men nu blir det bara mer o mer sällan :( bella du är KÄRLEK<3
Nova scotia duck tolling retriever - Olle min skönhet<3 mitt bustroll<3 en hund som charmar sig in hos alla, alla som träffar honom fallar direkt ;) han e en riktig ängel, min första hund och jag ångrar inte att jag skaffa mig en tollare som första hund, ÄLSKAR DIG OLLE<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0