Ja borde vara den lyckligaste!

8 september 1993 en onsdag föddes jag till en värld full med krig o skit, men endå föddes ja till en trygg värld, ja har en mamma o pappa som tog mig i en trygg famn, hemma väntade 2 bröder som oxå älskade mig. när ja grät o va rädd fanns dem alltid där o tröstade, 2 år senar föddes min lillebor, vi var en stor familj och alla älska varandra<3 under uppväxten hade vi många burdjur av alla olika slag, men 2003 fick vi hem vår lilla katt som idag inte är så liten, utan blir 9år i maj<3 och under hella min uppväxt har ja tjatat om hund, 18år senare lyckades ja! jag fick ett ja från mamma att ja skulle få skaffa hund på ETT villkår att jag betalade honom! o ja! de gjorde ja! Jag hämtade hem min nova scotia duck tolling retriver hane på 7månader den 4/2 2012 :')
Han kom in i mitt liv, han lyfte de, han fick mig o se ljuset i livet<3!
Jag älskar dig, jag älskar hella min familj<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0