Leringens hacke "Olle" min gud<3

Först vill ja tacka alla som ståt ut med allt mitt tjat om att få hund i alla dessa år, och sen vill ja tacka alla som fanns o hjälpte mig på resan till att få hem min hund, ja vill tacka er alla, ni har betyt massor för mig! att funnis o stöttat när de gått åt fel håll, o ni har funnis o sätt mig lycklig när de gått åt rätt håll :)

Har ju alltid velat ha hund, men ja bestämde mig till 100% att jag skulle ha en hund SNART! när Svea flyttade tillbaka till min bror, o ja saknade o ha en hund vid min sida :( o då efter lite letande fick ja tillslut tag i Olle! o så fick ja tag i uppfödaren! o han vart min<3 JA VILL ATT NI SOM FUNNIS MED PÅ MIN RESA SKA VETA HUR TACKSAM JAG ÄR ÖVER ATT NI FUNNIS MED<3

 

Svår o inse att de var 1 vecka sen jag fick hem mitt yrväder, att det var 1 vecka sen ja satt i bilen spänd att få träffa MIN HUND, att det var 1 vecka sen ja fick hålla ditt koppel för första gången, att det var 1 vecka sen du sov i mitt knä första gången<3 Allt har gått så fort, under veckan som varit har vi bråkat, blivit sams, tränat, pussas, kramats, lekt, myst ja allt! Det känns du varit hos mig för alltid, att det alltid varit du o ja<3 Olle du e de bästa som hänt mig, du är min tryghet<3 Jag kommer alltid kämpa för dig gubben, ja kommer alltid finnas för dig som du finns för mig. Jag älskar dig Olle<3








Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0