Olle<3

Idag under promenaderna så drog han inte lika mkt, men han drar fortfarande :/ men när vi släpte hundarna lösa idag skötte han sig super, när dem skulle koplas kom han på första inkalningen, duktig hund<3
sen har han skött sig riktigt bra (Y)

Sen när vi kom hem fick han mat o så drog ja ut o träffa 2 kompisar o då hade han tydligen pipit o gnällt efter mig, lite mammig ;) sen när ja kom hem (ca 2h senare) var han ute o gick *TACK LILLEBROR*
sen när han kom hem så nockade han mig o pussades o kramades o va helt galen<3 värmde i hjärtat att han vart så glad när han fick syn på mig, då han bara hälsade "normalt" på alla andra, MIN HUND JAG ÄLSKAR DIG<3

Vissa stunder gör så man orkar kämpa emot alla motgångar, för dem gör så man ser ljuset o dem små framstegen som blir<3


Olle att beskriva kärleken till dig, de går inte! jag älskar dig något förbannat mkt, du betyder så jävla mkt för mig så de inte finns, du kom in i mitt liv, o du är här för o stanna tills döden en dag skiljer oss åt, men du kommer bara vara bakom höret för en dag är vi återförenade igen<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0