Orkar inte med mig själv allso...!

Idag åkte ja direkt till Ingrid efter praktiken :D vi gjorde taco, hade film mys, men såg aldrig klart filmen dår ja gick hem xD -16 grader... ögonfransarna FRÖS! -.- hm lite för kalt! JA!!!!!

aja kom hem chillade lite här, men snart blir de väll o sova, imorgon åker ja o hämtar min kille<3
behöver bara åka till Örebro då dem skulle ditt (Y) :D

Men endå fast ja e glad, o har länktat så! så mår ja skit samtidigt :(
hoppas allt vänder när ja får hem hoonm iaf o inser att han är MIN! o ingen tar honom ifrån mig...
kanske de som ja är orolig för? ja vet inte något är det iaf, eftersom allt som har handlat om hund i mitt liv har bara slutat med OTUR! :( men nu är nog turen här, ja får hem min tollare<3
bilder kommer imorgon elr på söndag ;)


En tjej som e dutkigt saknad :'(


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0