Saknar dig<3

Imorgon är sista dagen på mitt gamal liv, på lördag börjar ja om livet! dagen kmr tillbringas i en bil, blir det som tänkt åker vi hemmirfrån kl 6.00! det tar 4h enkelresa! jag får hem MIN hund, min olle<3 allt kmr bli perfekt<3
ja saknar verkligen o ha hund<3 när ja hade svea hemma va allt helt underbart, ja hade ju hoppet att de var hon som skulle bli min, men så vart de inte, ja får mig en tollare ist<3 men de kmr bli helt underbart!
Svea finns endå i mitt liv, "fasters" tjej<3 men ja träffar henne sällan :( men när ja väl träffar henne lysser lyckan om oss båda<3 den hunden är kääärlek<3 om ja känner mig sj rätt ;) så lär ja inte ha svårt o låta olle komma in i mitt liv :) detta kan vara de ja behöver! en stor lycka i livet ja lever för<3

De ja vill pröva på är:

Lydnad
Agillity
Freestyle
sök
spår
(knark sök)
(skydd)

Sen får ja se om ja prövar på något mer, frisbee verkar kul ;)
men vet inte, får väl se vad han o ja passar för! :)<3
Sen går ja emot mig själv till 100% just nu om inte ens ännu mera ;P
då han e finnaste som existerar, funderar ja på att ställa ut honom!
ja ni hörde rätt ja har planer på att ställa ut en hund, desutom e de min hund jag tänkt ställa ;O
haha får se om ja ens gör de, men skulle endå vara kul då han e så vacker<3 (a)
men dem som känner mig vet vad ja tycker om utställningar xD (a)



Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0