Skulle inte gått upp idag!

Olle kommer och lägger sig i min säng nära mig ca 20min innan vi skulle upp, så vi myste lite<3 sen går vi upp, ja packar allt som ska med o innan ja ska gå kommer mamma bara ska du inte ha Olles lunch o bröden med dig? Kul! Håller på att glömma halva min lunch o olles lunch :-o tur att mamma var hemma ;-) sen när vi går till bussen är vi sena som vanligt... Men de gick bra endå (y) sen väl på bussen när vi åkt ur mariefred så är det så halt att vi sladdar runt på hela vägen :-s så han kör jätte sagta till stallarholmen, o där står han i ca 30min o väntar på saltbilen, men dem kom aldrig :-o så han åkte endå,så nu kör vi jätte sagta o hoppas på att komma fram snart ;-) får se när ja kmr till praktiken idag xD

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0