10 sanningar!

1. Jag hatar min katt, samtidigt som jag älskar honom över något annat som vandrar på denna jord<3
2. Jag saknar min tjej så de gör ont...

3. Länktar som fan till studenten! men endå inte... då jag har så jävla mkt plugg som måste in för att kunna få betyg i viss ämnen :(
 
4. Har alltid panik o ångest! fick de när jag började gymnasiumet... (så haft de i 3år nu) o de e mest när det är mkt folk o mkt att göra jag får de... :(

5. Hundar e det bästa som finns! och länktar till jag får en egen lurvboll<3

6. Jag har troligen minst 2 diagnoser av olika saker, om ja skulle få de ner skrivet på papper...
7. jag älskar värme! hellst ska de vara 30 - 40 grader<3

8. Jag har en kaxig attetyd, men har blvit bättre på att behärska den nu ;)


9. Jag är inte mörk rädd, jag är rädd för det som finns i mörkret!

10. Jag vill vara kääär, o känna mig älskad för den jag är!


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0