Att ge upp löser inte ett skit glöm aldrig det!

Det är något jag är väldigt bra på, att ge upp aldeles för mkt, för ja tror att ja inte kmr klara av att kämpa o nå de målet jag vill nå, då ger ja upp ist! ja vet inte hur mkt ja gått miste om pga att ja gett upp!

Men denna gång gav ja inte upp! o de verkar ha löst sig :D fast vågar inte riktigt andas ut fören efter 21!
för då får ja veta om ja kan andas ut elr inte...!
men pga att ja valde att inte ge upp, att forsätta tjata tjata o tjata lite mera, o ha tålamod o vänta vänta o vänta!
så lösta de sig! (elr ja, ja hoppas de, verkar som de iaf!)
o ja e så glad att ja inte gav upp, de kan vara de absoluta bästa som hänt mig<3 :D

så nu håller ja både tummar o tår på att de löser sig :D vill bar att kl ska bli 21!!!! :D
ja lääänktar så, o får ja bakslag nu vet ja inte vad ja gör :( men de har ja itne tid o tänka på!
för nu ska ja se det posetivt! inga mer tårar, inge mer depp, nu ska livet börja om o bli de liv ja vill ha :D


Ja tror på ödet, ödet har utmanat mig många gånger, ödet gav mig Svea, men tog tillbaka de lika fort, bara för att visa mig att jag kan ta hand om en hund, men jag är stark och kan stå kvar med båda fötterna på jorden fast mitt allt försvan ur mitt liv, och visa att ja skulle få en egen en vaker dag! men den dagn kan vara imorgon elr om 1år, ingen vet. o jag tror detta är ödet, ödet vill ge mig detta, ödet vill att ja ska må bra o kunna leva de liv jag vill, de ja är värt att ha efter alla dessa jobbiga år jag haft!


Fasters älskling, jag saknar dig något otroligt mkt!<3
Fasters lilla gris, jag älskar dig<3
Fasters tjej, snart syns vi igen<3

Svea, du kmr alltid vara min lilla älskade tjej, du kmr alltid betyda något otroligt extra för mig
önska du bodde närmre så vi kunde träffas, busa, mysa, ja allt som vi brukade göra :(
ooh min tjej... ja saknar dig :'(</3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0