Behöver komma bort...

fyfan att ja ens orkar stå på benen... ja behöver komma bort, behöver komme till lugnet där ja inte behöver tänka på att skolan slutar om 4månader och 26dagar... hur fan ska ja hinna klart allt :( o sen har ja svea i huvudet 24/7 vad händer med henne, vad kommer hända med oss :(

Önska ja hade pengar då hade ja bokat 1v till solen under sportlovet, behöver komma bort :(
önska ja viste vart bara :(... allt är bara en röra i livet, fattar inte hur ja orkar :'/
o de gör ja väl inte snart heller, att känna hur tårarna bränner varige kväll, att ha 1 miljon tankar varige kväll, att inte veta vad som kommer hända varige kväll... önska ja viste något iaf :(
önska att DU kunde förstå hur ja känner :( vist du vill ha "din" hund, men vafan du hade ju endå tänkt sälja henne, o sen skulle ja FÅ henne, bara för ditt "få" inte har samma innebörd som mitt...
önska du förstod mig... önska att du kunde inse att hon e min lycka i mitt liv!
ja säger de igen, dagen du tar henne ifrån mig, är du borta ur mitt liv...!


Turkiet 2008! en plats som är saaknad!<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0