Dagen jag drömt om slutade i tårar...

Idag kom "min" älskade tjej, o gud vad ja länktat efter denna dag<3
men inget vart som tänkt... min bror som äger henne, har sagt att ja skulle FÅ henne.
men nej nu ska ja vara som "foder värld" på henne :( så han kan ta tillbaka henne när han vill, och hon kommer vara hos honom vissa helger :'( inget blir som man tänkt sig... hella livet är en enda röra. hon skulle ju bli min, vi skulle ju börja om livet, de skulle vara hon o ja, nej nu kommer ja ha i tanken hella tiden att hon kan försvinna när som helst ifrån mig </3 om han bara viste hur OFÖRLÅTLIG han kommer vara den dagen har tar henne ifrån mig...</3 hon är min, ja älskar henne, hon är min lycka i livet<3

kommer inte få träna med godis (utan de ja köpt nu till henne sa han att ja typ fick använda)
o klicker kommer ja inte få använda
så kommer inte träna något jag vill med henne, då hon inte är så triggad på leksaker så de e ingen bra belöning :( kul, min dröm som skulle gå i uppfyllelse, vart bara skit...
just nu känns de bara meningslöst att hon ska bo här, för ja kommer fetsa mig mer o mer vid henne, o en dag kommer hon itne få bo kvar, o de gör så jävla ont i hella mig...</3 älskade hund, om du bara viste vad ja älskar dig<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0