Du är min, o ja vet inte hur länge :'(
Du ligger här brevid mig, när så du känner att ja e kvar hos dig, du ligger här brevid utan att veta vad som väntar dig, ja vill ge dig allt ja kan, ja vill ge dig ett lågnt och lycklig liv ja vill! men vår tid kanske slutar här! här utan att nåt något av våra mål, att skiljas här är för tidigt, du har varit hos mig i 3dagar o ja fall direkt för dig, du är bland det bästa som hänt mig! du kom in i livet när du behövdes, du är mitt allt, mitt liv, du är MIN!
att veta att du kanske ska bort idag, o aldrig komma tillbaka till mig, aldrig aldrig någonsin mer :'(
du ska bara veta hur ont det gör i mig...</3

ÄLSKAR DIG!!! ja kommer alltid älska dig, se dig ligga i fotändan o kolla på mig med bus blicken o inte veta vad som väntar dig...</3 älskling!<3 ja ÄLSKAR DIG DIG DIG O BARA DIG!!!!!!!!!!!
tårarna slutar aldrig rinna fören ja vet vad som kommer hända dig...!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0