Du är mitt allt gumman...<3

De vi hadde gumman de var speciellt... Jag fick dig när jag var 9år o sen den dagen var du mitt allt<3
Ja minns hur lärarna alltid sa att de enda jag pratade om var om dig! vad vi än skulle göra så kom du in i bilden, sen när jag kom hem då skrik ja alltid "hallå" o du hörde att de va ja o du skriker tills ja kommer o hälsar på dig, så var de varige dag i 7år o 10månaders tid. Jag minns alla sommrar vi låg ute o solen o njöt, vi har gjort mkt tsm, o ja mins första gången Mulle kom  hem o du skulle visa vem som betsämde i huset ;) så han fick respekt för dig, min kaxiga brud ;)<3
Men 2009 vart du sjuk, ja trodde ja skulle ta livet av mig... att se dig må så dåligt som du gjorde verkte i mig!
28 augusti 2009 besökte vi vetrinären första gången, o den vetrinären vi hade då gillade ja inte! hon kännde sig så jävla osäker... o hon sa iaf att du hade OHYRA men hon hitta inga levande elr ägg O.o så vi behandlade mot de! o ja fick ANTIBIOTIKA (o veckan/veckorna efter ja fick det fick ja lära mig på djursjukvården att marsvin kan DÖ av de...) men sen fick ja något som man satt i hårroten (elr pälsroten kanske de heter? xD) hon va bra i någon månad sen kom samma symtomer igen... ja ringer! o dem säger att ja bara ska ta den där päls grejen denna gång, o de håller ett tag men inte så länge... Ja känner bara mer o mer i "mamma hjärtat" att något inte kmr sluta bra :( hon vart bara sämre o sämre vi fick en ny tid men ja VÄGRADE samma vetrinär så vi åkte till roslagstull i sthlm! de va de enda ja accepterade, då dem i stallarholmen sa att 7år va ungt för marsvin! aldrig att ja skulle lämna henne där!! O..o
men på roslagstull fick ja en jätte bra vetrinär, men Blomman tyckte inte om att någon stod o klämde o kännde på henne, hon ville vara nära sin "mamma"<3 men efter kollat o kännt så säger hon, hon har en stor tumör i ena lungan (kan vara drf hon gjorde konstiga ljud, o hade svårt o andas ibland...) sen säger hon att hennes tndrötter hade vuxit fel så hon hade ont :( o min lilla tjej... önska du kunde prata så du hade kunnat sagt de tidigare än ja upptäckte de :'(
Sen kom de lätta men jobbiga valet att låta henne somna in, då man inte opperarar dem när dem e såhär gamla :(
Hon fick somna i min famn<3

Åh min tjej, gud va ja saknar dig :( tänker på dig dagligen o önska du kunde komma tillbaka, tillbaka till värden, tillbaka till mig...!
En dag syns vi igen, den dagen lämnar ja dig aldrig igen!

R.I.P 29 augusti 2010

Du var min kääärlek<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0