En sista promenad med Svea....<3

Snart blir det en sista promenad med min hund :( sen vet ja inte om ja kommer få hem dig igen, om ja tänkter på mig själv för en gångs skull, så skulle ja nog må bäst av o säga ett hej då här, o inte träffa henne igen :'(
hur ont det än gör i mig så är det bäst, ja blir bara mer o mer fast i denna hund o veta att hon en dag kommer försvinna gör för ont i mig, o den dagen så kmr hella mitt liv rasa....!
du är min älskade hund, o ja älskar dig, men ja tror vi får ta adjö idah :'(</3

Sista natten tsm, sista morgonen, sista myset, sista promenaden, sista pussarna, sista gången ja kommer hem till en gladaste hunden ever.... ÄLSKAR DIG! vill inte lämna bort dig...</3
är det så som de e sagt nu, så kmr de itne funka då får han ta med dig, annars ska ja kräva o ha dig fram till sommaren iaf o få träna, annars funkar de inte...</3


Texten e lite rörig men men... måste skriva av mig.

ÄLSKLING VILL INTE LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMNA BORT DIG :'(


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0