Ett inlägg om min Prins<3

Namn: Mulle
Ras: Nosk skogskatt/Burma
Ålder: 8år 8månader
Gillar: Vara ute på upptäcks färd
Ogillar: Vara uppe i famnen

Mulle är min och min lillebrors katt från början, som vart som familjens endå ;)

Men allt började en sommardag då jag var 10år (elr skulle bli under hösten) jag såg en anons hängande nere på konsum, jag tog nr efter lite tvekan. Jag kom hem och skulle fråga mamma o ja var så säker på att jag skulle få ett nej, men hon sa "ring pappa och fråga vad han tycker". Pappa sa ja! vi ringde till hans uppfödare och åkte och hämtade honom samma kväll :) han var en feg lurvboll, men båda jag lillebror och mamma fastnade för honom, så han fick följa med oss hem :)
De e berättelsen i kort verition hur jag fick hem min fina kille<3
Nu efter nästan 9år är han den finnaste katten som existerar, ingen kommer kunna ta hans plats i mitt hjärta :')

Anons bilden, mulle till höger<3



































Komentarer
Postat av: fannybjuhr

Åwh,söt katt!:)

Hoppas din Måndag varit bra!

kram:)

2012-01-23 @ 17:25:28
URL: http://fannybjuhr.blogg.se/

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0