Hjärtat svider o ja vill bara bort...

Brorsan hans tjej o hennes son kom idag, gick bättre än ja väntat mig, ja o brorsan pratade lite, kändes väl jobbigt men men... o de vi kommit fram till e att Svea ska paras med en staffe hane (finns en som e intresserad)båda ska bara rönkas, sen om båda e bra så blir det en kull o då har ja en valp i den kullen som e min!
sen får ja avgöra beror på ekonomi och hur ja e i livet just då om jag vill ha den valpen elr inte.

Men iaf när ja sa hejdå till Svea brast allt, tårarna bara sprutade.... ja saknar dig något enormt mkt!
kom tillbaka... lämna mig inte :''''( </3
tårarna rinner, meningen med livet försvann, vafan ska ja leva för :(
livet är inte gjort för mig....


Finnare än dig går inte o bli<3 ja kommer alltid att älska dig!


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0