Hund kläder + Hund sport!

Ja är emot kläder på hundar, o när ja säger kläder på hundar menar jag typ klänningar, fin skor, kavajer, o allt skit som dem kommit på i USA... men en tröja/täcke som värmer hunden mot kyllan, skor som står emot kylla, det tycker ja är helt okej! då jag själv har en hund som är känslog mot detta klimat, som måste ha täcke på sig när hon ska ut, o fryer när de e några minus ute...!

Så ja skiter i vad andra säger, jag ska köpa en tröja till min hund (som ja själv tyckte va as tuff) hon har täcka men tycker hon kan få denna oxå :) (hella familjen e emot mig, men de skiter jag i) vist ser ja att hon absolut inte trivs i tröjan o hellre har täcket, ja vist! såklart min prinsessa inte ska ha den då! då är det täcket som gäller :) för ja är ingen hundägare som tvingar min hund till något, ja kommer pröva på mkt, men sålänge HON tycker det är kul, så forsätter vi, skulle inte hon tycka om ex freestyle, nehe då ska vi inte hålla på med det :)
men någon sport lär vi hitta som båda tycker om :)

Några saker jag vill pröva på med Svea är:

Freestyle
Agility
Spår
LYDNAD

ja några grejer som ja vill pröva på, men lär nog bli mera :) beror på hur hon tycker det är osv :D

Vad kör ni för sporter med er/era hund/hundar? :)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0