Hur ja fick min tjej, o vrf ja kmr förlora henne...

Min brorsa fick hem en amstaff som kom omplacerad från norge, hon hade bott hos knarkare och hade blivit misshandlad, så brorsan fick henne, men hon va så aggresiv så han valde att låta henne somna in, vila ifred Nova<3

Efter de fortsätte sökande efter hund, då fan han tillslut en svart staffe som hette Alice som han fastnade för, då dem som hade henne inte hade tid med henne, så han hämtade henne och döppte om henne till Svea.

sen så satt han henne på dagis (OGILLA) men de vart för dyrt så han valde o sälja henne till en främling elr ge henne till mig så skulle vi lösa pengarna senare. sen den 8 januari kom han o lämnade henne<3 då had eja jobbat i 1v o lösa vart hon skulle vara på dagarna osv, sen då säger han att ja inte ska FÅ henne utan ha henne mer på FODER o ja inte får träna med GODIS/KLICKER... då står ja där med en lycklig hund vid fötterna chokad, vafan du sa att ja skulle få henne... ja hade så många tankar i huvudet då, så ja klarade inte av o ifråga sätta...

nu 1vecka sennare så ska han hämta hem henne under helgen :'(
sen söker han dagmatte där han bor... han tänker ta min lycka ifrån mig </3

Jag älskar dig!<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0