Jag är inte gjord i stål, ja är en människa med känslor...
Om vi börjar med Svea här då....

Svea kommer flytta</3 hon flyttar imorgon tillbaka till alby till hennes ägare...</3
kontakten är snart uppsagd kan ja säga! så han håller på kan han inte göra "blod är tjockar än vatten"
de har ja trott på i alla mina 18år, ja har trott att du har varit den bästa brodern (+ dem andra 2) i hella världen!
allt vi upplevt, men de ja får nu av dig är bara skit, så allt ja trott är bara fel, dra, stick ifrån mitt liv!...
han hör bara av sig till mamma o pappa inte mig alls, o säga att ja skulle få henne, sen tar han henne ifrån mig, han ska inte ha djur, han skulle väl itne ens klara av en guldfisk -.-
de e sagt oxå att han ska ha valpar på henne, då kunde ja få en valp... jaha men de e SVEA ja vill ha</3
Så¨ja bröt bara ihop idag ja orkar inte mer! att se hur hon tyr sig till mig värmer i mig<3 hella familjen kan hon välja men hon väljer mig, som idag mötte vi en 12årig hund som fick hälsa på svea, svea börjar dominera! vafan hund jävel du ska ligga under -.-  (HON MÅSTE TRÄNA PÅ O HÄLSA PÅ ANDRA HUNDAR!!)  så 12åringen blir ju såklart sur så hon visar alla tänder hon har i käften, svea höll på o skit på sig o bara hoppa upp på mig, o ville ha stöd(<3) sen inne idag fräser mulle åt svea för hon kom för nära, så springer hon till mig o bara hoppar upp i knät på mig<3 så de känns skönt att hon känner sig trygg hos mig<3



Men ja verkar ju inte ha nog med alla problem med svea, för farmor blir allt sämre o sämre nu :'(
farmors syster va där idag o då gick de inte ens o prata med henne...
FARMOR du får inte lämna mig... snäll :'( vrf skulle du bli sjuk.... snälll va stark du måste klara dig :'(
men du blir aldrig frisk de vet ja, medicinen har du slutat med pga den inte hjälper längre :(
så de går ju bara åt fel håll </3 faaaaaan....... du får inte lämna mig!!!!!!!!!!</3
vafan kommer hända då :(




Allt går bara åt hellvete, känns som ödet vill säga till mig att ja inte ska ha hund...
ja ger de en chans till, nu ska ja leta VALP! som jag ÄGER! jag ska stå som ÄGARE!
men ja vet inte vilken ras :/ vet många som skulle passa mig, men för många :(


En ronja vill ja ha<3 saknar dig gumman... :(

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0