Lite tankar innan sängen....

Svea har bott hos mig 1dag o de känns som ja haft henne for ever, vi funkar ihop så bra hon o ja<3
Hon är min lycka i livet, efter all ja slitit o kämpat med genom dem här jävla åren, har de aldrig gått o rätt håll fören nu, men ja är rädd att de vänder....

mina tankar:

* JAG ÄLSKAR SVEA ÖVER NÅGOT ANNAT!
* Jag vill att hon ska bo hos mig<3
* Jag kommer aldrgi kunna träffa henne igen när hon flyttat...
* Jag vill TRÄNA
* Jag är en olycklig hundägare
* Jag vill göra hunden lycklig!

Ett litet litet JA hade kunna ändrat mig till:

* Jag FÅR träna
* Jag blir DEN LYCKLIGASTE HUNDÄGAREN
* Svea blir en lycklig hund (de e hon men änu lyckligare)

Då jag i alla år när ja gått ut/tränat hund, har ja tränat på promenader, hemma, skogen, ja överallt!
o jag tycker promenaden blir 1000 gånger roligare om jag får träna hund, men att bara gå tycker inte jag är kul.
och att jag inte tycker det är kul, gör att hon får kortare promenader än hon förtjänar, föröker ge henne långrundor men ja tycker själv de e så tråkigt när ja inte får träna med henne alls.... :(

Ja ska ta tur med de här, o i värsta fall måste ja be honom att ta med sig MIN HUND, för ja vill göra henne lycklig, men ja kan inte om ja inte får träna med henne :'( o det gör mig olycklig...
Men utan henne skulle hella livet rasa igen, allt ja lyckas bygga upp skulle rasa samman IGEN...
o orkar ja det, en gång till? ja har för mkt i skolan för att orka ligga på botten :(

Fan livet hatar mig! alla hatar mig! vafan ska ja göra för o uppnå lycka till 100% :'( </3

Jag älskar dig, men ja önska ja aldrig hade fått träffa dig, då hade ja inte behövt tänka på allt detta...
änu en natt utan sömn full med tårar... hjärtat läker aldrig</3

 

Godnatt nu ska ja föröka sova brevid min tjej<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0