Nu går ja ut med min hemliga hemlighet :$

Okej mina läsare, ja vet inte vilka ni är! men ni kommer få veta fööörst!
JAG SKA BLI HUND ÄGARE åt en söt liten tjej<3 hon kommer på söndag/måndag<3 :D



Utan de är livet rätt surt :( har ätit skit sen jul (då ja inte äter julmat, men har inte kommit igång o börja äta igen :( ) så mår ila, ont o magen o huudet :/ föröker men de går inte... så hoppas de vänder snart.!

Annars blir det plugg imorgon, sen e ja ledig från de skitet! :D några dagar iaf ;) tills skolan börjar :(
Sen fredag o lördag blir det sthlm :D så nice slut på mitt lov iaf<3
känns som ja inte gjort ett skit :/ o de gått för fort! men men har nog varit ett skönt lov endå :)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0