om du bara kunde inse hur ont de gör i mig...!

Ni verkar inte fatta som resten att ja håller på att få tillbaka lyckan i mitt liv!
ni annar inte hur dåligt ja skulle må om ja inte får dett igenom nu....
om ni bara kunde läsa mitt kropp språk o se hur tårarna rinner inombords o hur knivarna sticker...
ni fattar inte alls hur ont de gör i mig... om ni bara kunde förstå att de e mitt liv detta, o utan denna bit i mitt liv mår ja skit :( men de enda ni tänker på är er själva!
de e ja som BETALAR vad är då erat problem?...
ja vill bara expolodera, tårarna bränner o ja vet inte vad ja ska göra :'(
utan stöd från er så kmr ja inte klara något, ni borde vara dem som känner mig bäst!
men tydligen inte...! ska ni vara såhär så kan ni lika gärna dra! o om ja får detta igenom behöver ni inte vara inärheten av "de"



På tala om något annat.... fyfan vad ja ville strypa en hund idag på praktiken!!! O.o
det är en jättte mysig staffe :) (INOMHUS) sen ute blir han en annan hund...
Jag och en som jobbar där var ute på rast gården och han fick springa av sig själv (då han inte funkar med andra hundar) sen så krm han emot oss o vi säger bara "nej" så springer han vidare, men när ingen såg kom han springande hoppa upp på mitt ben o bet mig i låret... HUND JÄVEL! har märke där nu, e blå o de gör ont O.o
sen en stund senare kmr han o ska ta min vante! o då håller jag emot, men de gick för fort så fick bara tag med lillfingret om den, så han sliter åt sig vanten o mitt lillfinger böjs... AJ! har fortfarande ont :(
så de var bara hämta godis o locka in honom så ja fick tillbaka vanten -.-
sen innan vi släppte in honom kmr han igen utan vi såg o hoppar upp på den andra o bet henne i rumpan...
allso hund jävel! O.o

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0